Bandes-annonces & Images

Revues de presse

Médiafilm

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Hélas, le traitement hollywoodien du sujet, tantôt fleur bleue, tantôt mélo, rend l'ensemble parfois indigeste. L'interprétation sincère, pas trop larmoyante, n'est cependant pas en cause.

Médiafilm Lire la critique complète

Le Soleil

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Un film qu'on oublie facilement. Jusqu'à la prochaine Saint-Valentin.

Normand Provencher Lire la critique complète

Rolling Stone

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Luckily the film's stars, Rachel McAdams and the often shirtless Channing Tatum, are attractive distractions from a plot that's been marinated into girly glop.

Peter Travers Lire la critique complète

La Presse

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Ce film prend l'affiche juste à temps pour la Saint-Valentin. Il est parfait pour un premier rendez-vous, les jeunes couples mariés, et bien sûr, les éternels romantiques.

Stéphanie Vallet Lire la critique complète

Canoë

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Le voeu réussit à nous pincer le coeur et à nous humecter les yeux, mais les kleenex ne sont définitivement pas de mise.

Véronique Harvey Lire la critique complète

The Hollywood Reporter

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Cornball romantic stuff for girls who crave Valentine's Day and boys who want to please them.

Todd McCarthy Lire la critique complète

Cinema Blend

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The Vow, even though it's a story about a woman struggling to regain her memory of her entire marriage, isn't interested in anything that creative or rich with potential. It's a straight shot down the middle of ooey-gooey romance territory, and as likable as Rachel McAdams and Channing Tatum are, their presence is small comfort in a movie with so little else going on.

Katey Rich Lire la critique complète

USA Today

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It may appeal to the most rabid fans of tearjerk romances like The Notebook, but it's a hard-to-swallow, maudlin tale.

Claudia Puig Lire la critique complète

The New York Times

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The dialogue - in particular Leo's half-literate voice-over narration - is atrocious. The secondary characters are less vivid than the extras in an average non-Super Bowl television commercial, with the notable exception of Ms. Lange, whose one longish scene is the film's only moment of eccentric, unpredictable passion.

A. O. Scott Lire la critique complète