Bandes-annonces & Images

Revues de presse

Médiafilm

Lire la critique

En plus d'être bancal, avec ses personnages secondaires accessoires et ses ellipses abruptes, ce mélo sentimental aborde sans courage ni subtilité un enjeu de société pourtant très délicat, qu'il est convenu de taire ici. 

Louis-Paul Rioux Lire la critique complète

Ton Canapé

Lire la critique

Mis à part de beaux paysages invitants de la Caroline du Nord et de beaux acteurs aussi invitants, The Choice ne réussit même pas à se démarquer en qualité ou en originalité des autres oeuvres de Nicholas Sparks.

Michael Blouin Lire la critique complète

The Hollywood Reporter

Lire la critique

Walker and Palmer go through their formulaic paces with the sort of enthusiasm generated by the hope that this effort will do for them what previous Sparks films have done for the likes of Rachel McAdams, Ryan Gosling, Channing Tatum and Amanda Seyfried.

Frank Scheck Lire la critique complète

Agence QMI

Lire la critique

Et c'est bien dommage de constater à quel point Un choix est terriblement réducteur et bourré de clichés.

Isabelle Hontebeyrie Lire la critique complète

Rogerebert.com

Lire la critique

Darling puppies, tinkling seashell wind chimes, meaningful gazebos and, as always, a drenching rainstorm that ensures the sheer top worn by the lead actress is fully soaked and see-through.

Susan Wloszczyna Lire la critique complète

The Wrap

Lire la critique

Even those who love the author's rainy, flannel-shirted romances will find this latest go-round limp and uninvolving.

Dave White Lire la critique complète

Cinema Blend

Lire la critique

This is the cinematic equivalent of a box of chocolates and a peck on the cheek, empty calories and not much more, but if that's what you're in the market for, it delivers well enough.

Brent McKnight Lire la critique complète

Variety

Lire la critique

There are dog reaction shots, cute closeups of puppies in baskets, night skies that glow like college-dorm blacklight posters, and a sequence where our two lovers seek shelter from a sudden rain shower in a gospel church whose harmoniously multiracial choir sings Traffic’s “Feelin’ Alright.”

Andrew Barker Lire la critique complète