Bandes-annonces & Images

Revues de presse

Médiafilm

Lire la critique

Les personnages sont antipathiques au possible, les gags sentent le recyclé et la caméra à l'épaule instable donne plus que jamais la nausée.

Médiafilm Lire la critique complète

National Post

Lire la critique

What follows is a distasteful level of social-sexual cruelty. Among the behaviour caught on Zack's assortment of cameras is a scheme to steal an expensive suit from a clothing store; a bout of intestinal difficulties during foreplay; and a scene of one of the friends helping another shave his privates.

Chris Knight Lire la critique complète

Cinema Blend

Lire la critique

While it attempts to be a mockumentary parody of the overdone teen sex comedy, this results in a film that often feels pretty unoriginal. Virginity Hit makes heavy use tired tropes familiar to the genre, and too often blurs the line between cruelty and comedy. The movieis far from a complete disaster, with a few specific scenes that are well executed, but they simply aren't enough to make up for what is basically a missed opportunity.

Eric Eisenberg Lire la critique complète

Voir

Lire la critique

En construisant leur film comme s'il s'agissait d'un documentaire à la première personne, les réalisateurs Huck Botko et Andrew Gurland se sont imposé une contrainte qu'ils n'ont tout simplement pas su surpasser. En résulte un film à la logique interne déficiente et au déroulement narratif chaotique. Un échec, en somme.

Guillaume Fournier Lire la critique complète

La Presse

Lire la critique

Dit vitement, ce Virginity Hit est amusant, de forme inusitée, mais ne propose rien qu'on ne sache déjà.

Aleksi K. Lepage Lire la critique complète

The Los Angeles Times

Lire la critique

For all the amateur-videographer energy writer-directors Andrew Gurland and Huck Botko get from their zeitgeisty construct, having every embarrassing escapade and profane comedic exchange be part of an inside-joke documentary is like creating an unneeded layer of strained situational comedy.

Robert Abele Lire la critique complète