Réalisation

studios

  • DC comics
  • Dark Castle Entertainment
  • Weed Road Pictures
  • DC Entertainment

distributeur

  • Warner Bros. Canada

Bandes-annonces & Images

Revues de presse

Médiafilm

Pauvre
Lire la critique

La réalisation pompière abuse d'effets tape-à-l'oeil, tels les ralentis et les arrêts sur image, mais l'interprétation s'avère judicieusement pince-sans-rire.

Médiafilm Lire la critique complète

Cinema Blend

Acceptable
Lire la critique

The Losers has a similar cavalier attitude toward death and sarcastic punch as Kick-Ass, but simply due to shoddy direction and a lackluster script, it lacks that film's consistency, its ability to pull you into a completely parallel universe.

Katey Rich Lire la critique complète

La Presse

Bon
Lire la critique

Les effets, qui surlignent et alourdissent, sont comme une intrusion dans l'action, nuisent à l'efficacité et à l'impact des scènes. Résultat : on n'oublie jamais que l'on est en présence d'un film, donc, que l'on n'est que spectateur.

Sonia Sarfati Lire la critique complète

Variety

Lire la critique

It's the bad guys vs. the worse guys in The Losers, director Sylvain White's slick throwback to '80s-style action movies, delivering elaborate setpieces, big explosions and larger-than-life characters in service of a stock betrayed-by-the-Man plot.

Paul Debruge Lire la critique complète

Lecinema.ca

Bon
Lire la critique

The Losers ne fait pas dans la subtilité et cela n'intéresse guère les scénaristes de développer correctement les personnages ou même de les doter de dialogues le moindrement profonds. Tout est une question de scènes d'action, d'explosions et de confrontations qui doivent arriver toutes les dix minutes, comme un métronome réglé au quart de tour.

Martin Gignac Lire la critique complète

USA Today

Acceptable
Lire la critique

Though they have plenty of lethal weapons at their disposal, the Losers are nowhere near as fun as the '80s action-flick heroes they emulate. Instead, they're capable of only vacant banter and offhand brutality.

Claudia Puig Lire la critique complète

The New York Times

Lire la critique

The manufacturer's date might be relatively recent, but almost all the ideas and moves are definitely older than the likable cast members. About the only thing that distinguishes this iteration from those of yore is that the violence is more explicit, the edits are faster, and no one has a stogie stuck in his kisser, or, from the looks of the swishing, herky-jerky cinematography, a tripod attached to a camera.

Manohla Dargis Lire la critique complète