Bandes-annonces & Images

Revues de presse

Médiafilm

Lire la critique

Un déroutant et inégal cocktail de polar, de western et de comédie, réalisé avec énergie par le Coréen Kim Jee-woon.

Médiafilm Lire la critique complète

Joblo.com

Lire la critique

We even get a classic "Arnold loads up" sequence, which never goes out of style. Even though the film wasn't written for him specifically, The Last Stand is Arnold territory and he walks it with confidence, but his greatest strength here is aligning himself with a director who keeps the material from sagging.

Eric Walkuski Lire la critique complète

Cinema Blend

Lire la critique

But within its 107 minutes, The Last Stand offers insane action, solidly funny sight gags—courtesy of Knoxville and Guzman—and a welcome amount of Schwarzenegger swagger.

Kristy Puchko Lire la critique complète

Worst Previews

Lire la critique

As for Arnold Schwarzenegger, he may be aging quickly, but there's still some potential left for him if he can find better material that knows how to use him to his self-deprecating strengths. The low-rent The Last Stand is a first step in the wrong direction.

Dustin Putman Lire la critique complète

Canoë

Lire la critique

Arnold Schwarzenegger fait ici son grand retour et le résultat, à défaut d'être probant, est plutôt marrant.

Isabelle Hontebeyrie Lire la critique complète

Cinéfilic

Lire la critique

La mécanique n'est peut-être pas parfaitement huilée, mais The Last Stand reste un succulent plaisir coupable, efficace et extrêmement divertissant… en attendant quelque chose de plus substantiel!

Martin Gignac Lire la critique complète

La Presse

Lire la critique

Bref, The Last Stand est un film assis entre deux chaises où la violence est crue et la comédie, jamais très drôle.

Sonia Sarfati Lire la critique complète

The Hollywood Reporter

Lire la critique

Shot in New Mexico, the production, unlike the star, has something less than a full-bodied look and lacks any kind of real distinction. It sort of does the job, but just barely.

Todd McCarthy Lire la critique complète