Bandes-annonces & Images

Revues de presse

Médiafilm

Pauvre
Lire la critique

La réalisation tout juste fonctionnelle ne parvient pas à rehausser une intrigue lourde et prévisible. L'interprétation s'avère toutefois sincère.

Médiafilm Lire la critique complète

The Los Angeles Times

Lire la critique

They even get the movie's meet-cute moment - Brad's vintage Aston Martin is parked in a loading zone and Miguel is manning the tow truck that's about to haul it away. But instead of hilarity ensuing, Miguel and Brad pull out nearly every racial slight in the book, a lot of half-baked slapstick and even more macho posturing in an effort to entertain.

Betsey Sharkey Lire la critique complète

The Gazette

Minable
Lire la critique

Now, you'd think more than 40 years after Sidney Poitier and Spencer Tracy hashed out the cultural and stereotype-plagued complexities of race in America in Guess Who's Coming to Dinner, we'd be kind of past it now.

Katherine Monk Lire la critique complète

Voir

Mauvais
Lire la critique

La place est ainsi tout entière laissée au déroulement d'un récit prévisible, qui enchaîne sans vergogne les séquences risibles aux morales sexistes. Allez, aux oubliettes...

Guillaume Fournier Lire la critique complète

La Presse

Acceptable
Lire la critique

Our Family Wedding est une petite comédie romantique si aimable et si gentille et bien intentionnée qu'on s'en voudrait de l'égratigner, fragile qu'elle est.

Aleksi K. Lepage Lire la critique complète

USA Today

Lire la critique

The contrived insult comedy here feels old, borrowed and blue. Think of this as My Big Fat Mexican-American- African-American Hybrid Wedding.

Claudia Puig Lire la critique complète

Variety

Lire la critique

Though straitjacketed by the role of a young woman struggling to be her own person, Ferrera still retains her onscreen sparkle - especially compared with co-star Gross, who is given no notes to play beyond quiet and virtuous.

Justin Chang Lire la critique complète